Hulp op afstand

Met hulp op afstand is het mogelijk om tijdelijk de computer via uw internetverbinding over te nemen. De problemen kunnen dan direct door de technische helpdesk via hulp op afstand opgelost worden.
Hulp op afstand kan onder meer een oplossing zijn voor:

  • Problemen met randapparatuur. Bijvoorbeeld printer, scanner, webcam, etc.
  • Foutmeldingen
  • Problemen met het ontvangen en versturen van email
  • Het aanpassen van bepaalde computerinstellingen
  • Het oplossen van een trage computer/laptop
  • Verwijderen van spyware en virus infecties
  • Verwijderen van oude software

Hulp of afstand is uiteraard niet mogelijk indien uw internetvebinding niet werkt, of uw PC niet opstart.

De dienst hulp op afstand wordt per begonnen tijdseenheid van 15 minuten gefactureerd. De prijs van 1 tijdseenheid is 10 euro inclusief BTW. Indien blijkt dat het probleem niet opgelost kan worden op afstand, worden er GEEN kosten in rekening gebracht. Wij zullen dan eventueel een afspraak maken om bij u langs te komen.

Hoe werkt het?

Stap 1:
Klik op onderstaande knop om de benodigde software te downloaden:


Na het aanklikken, verschijnt er een venster, klik hier op opslaan en sla het bestand op het bureaublad op. Het bestand heeft de naam TeamViewerQS_nl.exe

Stap 2:
U neemt telefonisch contact op met Webcanyon via ons telefoonnummer: 03/808.01.30
Het kan zijn dat u niet direct geholpen kunt worden, in dat geval wordt er met u een terugbelafspraak gemaakt.
Op het afgesproken tijdstip zal er vervolgens een medewerker telefonisch contact met u opnemen.
Indien u nog geen bestaande klant bent van Webcanyon, zullen wij u vragen om uw contactgegevens (naam, adres, e-mail, telefoon) door te mailen naar ons, en uw schriftelijke bevestiging te geven voor het gebruik van de dienst hulp op afstand.

Stap 3:
Start het programma dat u heeft gedownload in stap 1 door dubbel te klikken op TeamViewerQS_nl.exe Indien gevraagd wordt of u de software wilt
uitvoeren klikt u nogmaals op uitvoeren.
In het venster dat verschijnt klikt u op Start en geeft u het ID en het wachtwoord aan de medewerker van Webcanyon.
Na installatie van de software is de medewerker in staat uw computer over te nemen.

Stap 4:
De medewerker van Webcanyon zal nu trachten het probleem samen met u op te lossen.

Stap 5:
Nadat het probleem is opgelost zal de verbinding verbroken worden, samen met de instructies van de medewerker kunt u
eventueel de software van uw systeem verwijderen, of ervoor kiezen deze te laten staan voor toekomstig gebruik.
U ontvangt per omgaande per e-mail of per post een factuur gebaseerd op het hierboven vermelde tarief.